Mat & drikke

Mye mer enn kaffe og vafler

I kaféen på Drammen Golfbane er det alltid noe som skjer. Spillere løper gjennom med ferske baguetter og drikke balanserende på trallen på vei til hull 10, noen forbereder runden med en kaffe og is, mens andre sitter dypt konsentrert over scorekortet. Hver dag, i all slags vær, ute eller inne – du kommer ikke utenom et par hyggelige smil eller en liten prat.

Hannes Café og golfshop

Kafeteriaen på Drammen gofbane drives av Hanne Ødegaard. Hanne kjenner Drammen Golfklubb godt etter flere år som både ansatt og tidligere eier av cafeen. Hun tilbyr god "enhåndsmat" som man kan ta med seg på vei ned til hull 10. I tillegg serverer Hanne gode, enkle varme retter som kan spises i klubbhuset eller taes med hjem.

For mer informasjon om mulighetene for arrangementer kontakt Hanne på tlf 95 26 76 91
eller hanne.odegaard@drammen.golf